Друк

Драгоманівці представляли свої здобутки на міжнародному конгресі інноваційної освіти в Москві

Рисунок1Нещодавно з Міжнародного конгресу інноваційної освіти, що проходив у Москві (Російська Федерація), повернувся завідувач кафедри комп’ютерної інженерії Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор Володимир Сергієнко. Науковець представив міжнародній громадськості доповідь на тему «Інноваційні моделі і технології сучасної освіти в НПУ».
Організатором Конгресу виступила Міжнародна організація співробітництва(Expo-Mos) і Академія інноваційної освіти і розвитку в партнерстві з Академією підвищення кваліфікації і перепідготовки працівників освіти і Російським агентством розвитку інформаційної співдружності. Ініціатори ідеєю заходу визначили формування міжнародної інформаційно-комунікаційної основи для обміну досвідом реалізації інноваційних технологій розвитку навчання і виховання дітей і молоді.
Серед завдань наукового заходу чи не найголовнішими, на думку Володимира Петровича, були сприяння формуванню єдиного інформаційного простору і застосування в навчальних закладах освітніх моделей і систем для розвитку і модернізації різноманітних галузей економіки. Однією з тем Конгресу стала демонстрація практичних результатів створення інноваційних продуктів на прикладі навчальних закладів.Рисунок2У Конгресі взяли участь представники міністерства освіти і науки Російської Федерації, органів управління освіти суб’єктів РФ і країн ЄС, Російського союзу промисловців і підприємців, Торгово-промислової палати РФ, члени Комісії з науки і освіти Представництва Європейської економічної Палати Торгівлі Комерції і Промисловості в РФ і СНГ, керівники освітніх закладів і педагоги початкової, середньої і вищої освіти РФ і зарубіжних країн.
Для обговорення учасникам були запропоновані питання сучасної школи я к нової парадигми формування і розвитку особистості; віртуалізації інформаційного простору дітей і молоді як основи для змін парадигми освіти. Вчені аналізували розвиток інклюзивної освіти в умовах еволюції сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Активно обговорювалася тематика етнопедагогічних і етнопсихологічних технологій як інструменту збереження національної унікальності і самобутності малих народів в умовах глобалізації.