Дякуємо усім учасникам семінару "Внутрішня система забезпечення якості освіти: європейський досвід", який відбувся 11 грудня 2020 рокув Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова у межах проєкту “Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті” (координатором цього трирічного проєкту, що розпочався у 2019 році й матиме продовження в 2021 році виступає Університет імені Масарика (м.Брно, Чехія)). Центр моніторингу якості освіти НПУ імені М.П. Драгоманова був залучений до участі в проєкті через онлайн курс «Внутрішня оцінка вищих навчальних закладів».
У вітальному слові проректор з навчально-методичної роботи проф. Р.М. Вернидуб наголосив, що в НПУ імені М.П. Драгоманова останніми роками інтенсивно розвиваємо внутрішню систему забезпечення якості вищої освіти, що в Університеті було напрацьовано і прийнято оновлені документи з питань внутрішнього забезпечення якості освіти. І вивчення європейського досвіду та організація подібних семінарів є актуальними і затребуваними.
У доповіді директора Центру моніторингу якості освіти О.М. Казакевич “Внутрішня система забезпечення якості освіти та інструменти оцінки якості освіти в університетському середовищі: досвід чеських колег” було представлено принципи організації внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти на прикладі чеських університетів Університету імені Масарика та Університету імені Томаша Баті.
Під час семінару також обговорили важливе і актуальне сьогодні питання “Використання технологій в освітньому процесі в період COVID -19”. Усі освітяни світу в повній мірі відчули переваги та складнощі, які виникають під час організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання через пандемію COVID-19. Українське освітнє середовище цей виклик сприйняло, адже будь які виклики – це водночас нові можливості. НПУ імені М.П. Драгоманова перелаштувався на онлайн навчання. За таких умов важливо забезпечити якісне навчання та якісне викладання, а цифрова компетенція усіх учасників освітнього процесу стає вкрай важливою в умовах пандеміїї. Численні онлайн технології дозволяють обрати найбільш оптимальні для досягнення мети навчання у залежності від навчальної дисципліни. Учасники зустрічі поділилися власним досвідом організації навчальних занять, а у підсумках були окреслені напрями подальшої спільної роботи спрямованої на покращення організації освітнього процесу в Університеті, визначені заходи, які дозволять це реалізувати.