Print

Березневе засідання Науково-методичної ради університету

        23 березня 2021 року відбулося засідання Науково-методичної ради університету. На засіданні розглядали питання Про забезпечення якості підготовки фахівців з спеціальності "Професійна освіта". Завідувач кафедри промислової інженерії та сервісу інженерно-педагогічного факультету проф. М.А. Пригодій  поінформував про академічну та професійну кваліфікацію викладачів, задіяних в реалізації освітньої програми спеціальності 015 Професійна освіта. Харчові технології, про стан методичного забезпечення на ОП. Зокрема, наголосив, що лабораторні та практичні заняття зі спеціальності 015 Професійна освіта. Харчові технології проходять на базі власної  навчально-наукової лабораторії технології харчування та організації готельно-ресторанного обслуговування, яка оснащена сучасним устаткуванням та обладнанням. Завідувач кафедри теорії та методики професійної підготовки теорії та методики професійної підготовки доктор педагогічних наук, професор Н.М. Титова поінформувала  про стан забезпечення якості освіти на освітній програмі Професійна освіта. Документознавство. Проф. Н.М. Титова зауважила, що підготовка здобувачів освіти даної освітньої програми сприятиме формуванню методології електронного врядування документознавства, розвитку мережевої форми навчання.

На засіданні розглядалося актуальне сьогодні питання Про середовище дистанційного навчання Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.  Директор Центру Цифрових освітніх технологій доцент М. А. Умрик  повідомила, що Центром здійснюється: навчання/консультування науково-педагогічних працівників Університету для підвищення рівня їх цифрової компетентності; розробка відеолекцій для організації освітнього процесу в дистанційному режимі; розгортання платформи EDX НПУ імені М.П. Драгоманова для створення викладачами масових онлайн курсів у форматі відеолекцій (mooc.npu.edu.ua); розгортання студії відеозапису НПУ імені М.П. Драгоманова тощо.

Також на засіданні було розглянуто наукові та науково-методичні праці викладачів университету подані на розгляд.