Print

Засідання Науково-методичної ради НПУ імені М.П. Драгоманова

22 грудня 2020 відбулося чергове засідання Науково-методичної ради Університету на якому було розглянуто проєкти "Положення про індивідуальний навчальний план студента Національного педагогічного університетуімені М.П. Драгоманова", "Положення про формування вибіркової частини робочих навчальних планів НПУ імені М.П. Драгоманова", "Положення про планування та облік основних видів роботи професорсько-викладацького складу НПУ імені М.П. Драгоманова (нова редакція)",  "Положення про організацію індивідуального навчання студентів НПУ імені М.П. Драгоманова (Нова редакція)", а також проєкт "Порядку ведення залікових книжок студентів НПУ імені М.П. Драгоманова" та наукові і навчально-методичні праці  науково-педагогічних працівників університету подані на розгляд до Науково-методичної ради Університету.

Print

Результати рейтингового оцінювання

За підсумками рейтингового оцінювання діяльності факультетів, кафедр та викладачів університету у 2019-2020 навчальному році та на підставі рішення загальноуніверситетської експертної комісії  було відзначено переможців загальноуніверситетських рейтингів. Отож, серед факультетів університету у номінації «Факультет 2019/2020 навчального року» визначено переможців:

        3 місце:

 - факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського (декан факультету – Федоришин Василь Ілліч, доктор педагогічних наук, професор);

- факультет соціально-економічної освіти (декан факультету – Євтух Володимир Борисович, доктор історичних наук, професор);

- факультет педагогіки і психології (декан факультету – Олефіренко Тарас Олексійович, кандидат педагогічних наук, професор);

zvit 10    zvit 11  zvit 12

 

       2 місце:

- факультет іноземної філології (декан факультету – Зернецька Алла Анатоліївна, доктор філологічних наук, професор)

-  факультет психології (декан факультету – Булах Ірина Сергіївна, доктор психологічних наук, професор);

 zvit 13   zvit 14

      1 місце:

- факультет української філології та літературної творчості імені  Андрія Малишка (декан факультету – Висоцький Анатолій Васильович, доктор філологічних наук, професор);

zvit 15

       Гран-прі:

- факультет менеджменту освіти і науки (декан факультету – Савельєв Володимир Леонідович, доктор історичних наук, професор).

zvit 16

 

Пресслужба університету

Print

Запрошуємо до участі в семінарі

 2020

Запрошуємо до участі в семінарі “Внутрішня система забезпечення якості освіти: європейський досвід”, який відбудеться у межах проєкту “Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті”

Коли? 11 грудня 2020 року, 14 00-15 30.

Де? На платформі Google Meet за покликанням: https://meet.google.com/azv-fqin-dzb

Для участі в семінарі необхідно заповнити реєстраційну форму

за покликанням: https://forms.gle/SZr5fUnRT6o1D86L9

Print

Семінар «Внутрішня система забезпечення якості освіти: європейський досвід»

         Дякуємо усім учасникам семінару "Внутрішня система забезпечення якості освіти: європейський досвід", який відбувся 11 грудня 2020 рокув Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова у межах проєкту “Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті” (координатором цього трирічного проєкту, що розпочався у 2019 році й матиме продовження в 2021 році виступає Університет імені Масарика (м.Брно, Чехія)). Центр моніторингу якості освіти НПУ імені М.П. Драгоманова був залучений до участі в проєкті через онлайн курс «Внутрішня оцінка вищих навчальних закладів».

          У вітальному слові проректор з навчально-методичної роботи проф. Р.М. Вернидуб наголосив, що в НПУ імені М.П. Драгоманова останніми роками інтенсивно розвиваємо внутрішню систему забезпечення якості вищої освіти, що в Університеті було напрацьовано і прийнято оновлені документи з питань внутрішнього забезпечення якості освіти. І вивчення європейського досвіду та організація подібних семінарів є актуальними і затребуваними.

У доповіді директора Центру моніторингу якості освіти О.М. Казакевич “Внутрішня система забезпечення якості освіти та інструменти оцінки якості освіти в університетському середовищі: досвід чеських колег” було представлено принципи організації внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти на прикладі чеських університетів Університету імені Масарика та Університету імені Томаша Баті.

Під час семінару також обговорили важливе і актуальне сьогодні питання “Використання технологій в освітньому процесі в період COVID -19”. Усі освітяни світу в повній мірі відчули переваги та складнощі, які виникають під час організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання через пандемію COVID-19. Українське освітнє середовище цей виклик сприйняло, адже будь які виклики – це водночас нові можливості. НПУ імені М.П. Драгоманова перелаштувався на онлайн навчання. За таких умов важливо забезпечити якісне навчання та якісне викладання, а цифрова компетенція усіх учасників освітнього процесу стає вкрай важливою в умовах пандеміїї. Численні онлайн технології дозволяють обрати найбільш оптимальні для досягнення мети навчання у залежності від навчальної дисципліни. Учасники зустрічі поділилися власним досвідом організації навчальних занять, а у підсумках були окреслені напрями подальшої спільної роботи спрямованої на покращення організації освітнього процесу в Університеті, визначені заходи, які дозволять це реалізувати.

Print

Ректорські контрольні роботи у першому семестрі 2020-2021 н.р.

Відповідно да наказу ректора "Про проведення ректорських контрольних робіт у 2020-2021 н.р." від 30 жовтня 2020 року № 327 заплановано проведення контрольних робіт з метою моніторингу якості навчального процесу. У період з 09 листопада по 01 грудня 2020 року у таких підрозділах:
Інженерно-педагогічний факультет;
Історичний факультет;
Факультет менеджменту освіти та науки;
Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського;

Факультет соціально-економічної освіти;
Факультет спеціальної та інклюзивної освіти;
Фізико-математичний факультет;
Факультет фізичного виховання, спорту і здоров'я.

Print

Думка студентів ОП "Менеджмент соціокультурної діяльності"

Опитування студентів освітньої програми "Менеджмент соціокультурної діяльності" засвідчило, що 6% опитаних студентів навчалися за кодоном, 10% брали участь у програмах академічної мобільності.  На запитання «Чи реалізована можливість індивідуальної освітньої траєкторії на Вашій освітній програмі?» отримали такий розподіл відповідей: 40% - «швидше так, ніж ні», 22% - «важко відповісти», 20% - «так». Частина студентів ознайомлена з процедурою повторного проходження та оскарження контрольних заходів. Більше половини студентів, які взяли участь в опитуванні про академічну доброчесність дізналися від викладачів під час занять. 82 % студентів відповіли, що знають куди можна звертатися у випадку виникнення конфліктних ситуацій.