Print

Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП Середня освіта (Музичне мистецтво) ОР Доктор філософії

Центром моніторингу якості освіти було проведено опитування серед учасників освітнього процесу щодо якості ОНП Середня освіта (Музичне мистецтво) Доктор філософії.

Під час опитування серед здобувачів освіти зясувалося, що загальний досвід навчання в Університеті на освітній програмі оцінюють на «10 дуже добре» 100% респондентів. Рівень освітньої, організаційної, інформаційної, соціальної, консультаційної підтримки здобувачів освіти на факультеті під час навчання у період воєнного стану повністю задовольняє 100% опитаних.

Щодо випускників, 100% опитаних  захистили своє дисертаційне дослідження і вважають, що рівень знань і компетенцій, отриманих в Університеті, є достатнім для свого подальшого кар’єрного зростання. 80% респондентів уже працюють за фахом, а 20% - збираються працювати за спорідненою спеціальністю.

100% науково-педагогічних працівників зазначили, що повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи і вважають, що сучасний ринок праці  потребує  фахівців, які навчаються за ОНП Середня освіта (Музичне мистецтво)  третього рівня вищої освіти Доктор філософії.

 

 

З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням: Загальний звіт про опитування щодо якості ОНП Середня освіта (Музичне мистецтво) ОР Доктор філософії

 

 

 

 

 

 

 

Print

Опитування випускників факультету соціології та соціальної політики

Центром моніторингу якості освіти спільно з факультетом соціології та соціальної політики було проведено опитування щодо якості отриманої освіти в університеті.

91,7% опитаних випускників повторили б свій вибір, якщо б зараз обирали ЗВО для вступу.

95,8% респондентів вважають, що дисциплін за вибором студента за період навчання було запропоновано достатньо і право щодо вибору дисциплін не порушувалось.

Побажання щодо покращення якості навчання такі: більше практичної діяльності, очна форма навчання та її модернізація.

З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням: Звіт про опитування випускників факультету соціології та соціальної політики

Print

Опитування здобувачів освіти щодо якості освітніх програм "Теорія та методика навчання математики" та "Середня освіта (Математика)" ОР Магістр

    Центром моніторингу якості освіти спільно з кафедрою методики навчання математики було проведено анкетування серед здобувачів освіти щодо якості освітньо-наукової програми "Теорія та методика навчання математики" і освітньо-професійної програми "Середня освіта (Математика)" ОР Магістр.

    Як здобувачі освіти оцінюють рівень підтримки (інформаційної, консультативної, соціальної, організаційної, освітньої), викладання дисциплін викладачами і викладацький склад, якість викладання дисциплін на освітніх програмах? Чи ознайомлені респонденти з принципами академічної доброчесності, чи планують у майбутньому працювати у сфері відповідно до обраного освітнього ступеня магістра та відповіді на інші запитання можна дізнатися з результатів опитування за посиланням: Звіт про опитування здобувачів освіти щодо якості освітніх програм "Теорія та методика навчання математики" та "Середня освіта (Математика)" ОР Магістр

Print

Опитування учасників освітнього процесу щодо ОП Педагогіка дозвілля ОР Бакалавр

Центр моніторингу якості освіти разом з кафедрою педагогіки педагогічного факультету провели опитування серед здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників (НПП), роботодавців та випускників щодо ОП Педагогіка дозвілля ОР Бакалавр.

100% здобувачів вищої освіти ознайомлені з процедурою вибору вибіркових навчальних дисциплін. 92,9% опитаних надають перевагу дистанційній формі навчання і вважають, що система і критерії оцінювання дисциплін на освітній програмі (ОП) були прозорими і об*єктивними із застосуванням різних форм контролю. 100% респондентів не стикалися з фактами корупції на ОП під час навчання.

Обираючи форми і методи провадження навчальної та наукової роботи, 100% викладачів враховують думку здобувачів вищої освіти. 85,7% респондентів повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи і 14,3% - переважно дотримуються.

Щодо складності навчання за обраною освітньою програмою 60% випускників відповіли, було "легко", 40% - "важко".  80% респондентів вважають практичну орієнтованість програми достатньою. 100% випускників отримали підтримку університету у пошуку місця проходження практики.

90,9% роботодавців думають, що ОП Педагогіка дозвілля відповідає вимогам ринку праці і 100% вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОП Педагогіка дозвілля ОР Бакалавр.

З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням: Загальний звіт про опитування щодо якості ОП Педагогіка дозвілля ОР Бакалавр 

Print

Опитування першокурсників щодо ОП Початкова освіта

Центром моніторингу якості освіти разом з кафедрою початкової освіти та інноваційної педагогіки педагогічного факультету було проведено опитування серед першокурсників (денної та заочної форм навчання) щодо ОП Початкова освіта.

Звідки першокурсники дізнались про обрану спеціальність, що для них було поштовхом для вступу до УДУ імені Михайла Драгоманова, що чи хто допоиагає їм адаптуватися до навчання в Університеті та інше, можна дізнатися за посиланнями: 

Звіт про опитування першокурсників щодо ОП Початкова освіта (денна форма навчання) 

 Звіт про опитування першокурсників щодо ОП Початкова освіта (заочна форма навчання)

Print

Опитування першокурсників Навчально-наукового інституту соціології та соціальної політики щодо адаптованості до студентського життя

Навчально-науковий інститут соціології та соціальної політики спільно з Центром моніторингу якості освіти провели опитування серед першокурсників щодо адаптованості до студентського життя в Університеті.

Хто вплинув на рішення навчатися за обраною освітньо-професійною програмою (ОПП), звідки дізналися про ОПП, чи повторили б вибір щодо прийнятого рішення та відповіді на багато інших запитань можна дізнатися з результатів опитування за посиланням: Звіт про опитування першокурсників (ННІССП) щодо адаптованості до студентського життя